Pagal temą

Aptiekas, farmaceitiskās darbības uzņēmumiAptiekasĀrstniecības augiMedikamenti, medicīnas materiāliPārtikas piedevas, vitamīniCita ar medicīnu saistītā darbībaFondi un sabiedriskās organizācijas, sabiedrības, asociācijas, dienestiZinātnes un mācību iestādesMedicīnas iekārtas, materiāliDzirdes aparātiHigiēnas precesMedicīnas apģērbs, apaviMedicīnas un citas iekārtas, instrumenti, līdzekļiOdontoloģijas iekārta, materiāliMedicīnas pārbaudesInstrumentālie pētījumiMedicīnas pārbaudes, laboratorijasOdontoloģijaBērnu zobārstiOdontologiOrtodontiZobu protēžu ražošanaZobu implantēšana, implantiOptika, acu ārstiOftalmologi, acu ārstiPrivātās ārstniecības iestādesAkušieri, ginekoloģiAlergologi, imunologiAsinsvadu ķirurgiAusu, deguna, kakla ārstiBērnu zobārstiBērnu slimību ārsti, pediatriDabiskā medicīnaDermatologiDietologiEndokrinologiEstētiskā medicīnaGastroenterologiGeneticistsĢimenes ārstiIekšķīgo slimību ārsti, terapeitiInfektologiInstrumentālie pētījumiKardiologiKopšana, slimnieku aprūpeKosmētiskās dermatoloģijaĶirurgiLāzerķirurģija, klīnikasLogopēdiMamologiManuālā terapija, osteopātiMasāžas, kineziterapija, fizioterapijaMedicīnas pārbaudes, laboratorijasNeirologiOdontologiOftalmologi, acu ārstiOnkologiOrtopēdi, traumatologiPlastiskā un rekonstrukcijas ķirurģijaPrivātie ārstēšanas centriProktologiPsiholoģi, psihiatri, psihoterapeitiPulmonologiSanatorijas, reabilitācijas centriSāpju medicīnaToksikologi, narkologiUrologi, andrologi, nefrologiVvakcīnasZobu protēžu ražošanaZobu implantēšana, implantiPubliskas ārstniecības iestādesĀtrā medicīnas palīdzībaKopšana, slimnieku aprūpeSanatorijas, reabilitācijas centriSāpju medicīnaSlimnieku kases, dienestiSkaistums un veselīgumsKosmetoloģijaKosmētikaSkaistumkopšanas salonu, SPA iekārtasSPA centriSporta klubi, veselības centriVeselīga pārtika

7 lengvi tempimo pratimai per 7 minutes nugaros skausmui sumažinti

28. decembris

Daugumai žmonių nugaros skausmas yra tiesiog gyvenimo dalis. Nesvarbu ar nugaros skausmas Juos užklumpa ilgos darbo dienos pabaigoje, po treniruočių ar laisvalaikio praleisto su vaikais, dažniausiai jis yra priimamas kaip natūralus senėjimo procesas. Tačiau Jūs neturite kentėti šių sekinančių skausmų. Skirdami tik septynias (7) minutes per dieną galite atlikti septynis tempimo pratimus, kurie iš karto atpalaiduos nugarą ir padės pasijausti geriau.

Štai šie pratimai:

1. „Kelias prie krūtinės“

Atsigulkite ant nugaros ir pilnai ištieskite kojas. Sulenkite dešinę koją ties keliu bei padėkite rankas ant sulenktos kojos blausdos. Švelniai prispauskite kelį prie krūtinės ir palaikykite 30 sekundžių tempimo padėtyje. Lėtai nuleiskite koją ant grindų bei ta patį veiksmą pakartokite su kaire koja.

2. “Įtupstai“

Gali pasirodyti keista, tačiau nugaros skausmai gali atsirasti dėl įtemptų klubų raumenu. Šis “įtupsto” pratimas pratems Jūsų lenkiamuosius klubo raumenis.
Ženkite žingsnį savo dešine koja į priekį bei atsiklaupkite kaire koja ant žemės į taip vadinamą “įtupsto” poziciją. Įsitikinkite, kad kairė koja yra gana toli atitraukta atgal nuo Jūsų nugaros. Pabūkite tokioje tempimo padėtyje apie 30 sekundžių ir po to grįžkite į stovimąją padėtį. Pakartokite tą patį „įtupsto“ pratimą su kita koja.

3. “Ketvertas”

Atsigulkite ant nugaros. Sulenkite dešinę koją per kelį taip, kad pėda pilnai būtų padėta ant žemės. Paimkite savo kairę koją, ją sulenkite per kelį bei pasukite taip, kad kulkšnį galėtumėte padėti ant dešinės kojos šlaunies. Turėtų gautis padėtis, panaši į skaičių „4”. Tokioje padėtyje pabūkite apie pusę minutės. Pakeiskite kojas ir pakartokite pratimą.

4. Pakinklių tempimas

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite dešinę koją per kelį bei padėkite pėdą pilnu paviršiaus plotu ant grindų. Rankomis paimkite koją ties keliu iš užpakalinės jos dalies. Pakelkite dešinę koją bei ištieskite ją pilnai tiek, kiek tik galite. Palaikykite tokią padėtį 30 sekundžių. Sukeiskite kojas ir pakartokite pratimą.

5. “Tvistas”

Šis „tvistą“ turėtų Jums labai patikti, ypač jei jaučiate intensyvius ir nuolatinius nugaros skausmus. Atsigulkite ant nugaros bei sulenkite abi kojas per kelius. Tuomet dešinę koją užkiškite už kairės kojos bei nuleiskite abi kojas ant žemė, kad abu keliai liestų grindis. Turite atrodyti lyg „persisukę pusiau“. Pabūkite tokioje padėtyje apie 15 sekundžių, tuomet permeskite kojas į kitą pusę ir vėl palaikykite 15 sekundžių. Pakartokite šį pratimą pakeisdami užkišamą koją vietomis.

6. Susilenkimas į priekį

Jei patiriate papildomą įtampą nugaroje, šis tempimo pratimas gali padėti jos atsikratyti. Paimkite kėdę, kurios aukštis siekia Jūsų klubus ir pasistatykite priešais. Padėkite rankas ant kėdės (stovėdami) ir lėtai atsitraukite. Susilenkite lėtai ties juosmeniu bei leiskite galvai laisvai kabėti tarp Jūsų rankų, kurios yra atremtos į kėdę. Tokioje padėtyje išbūkite visą minutę.

7. Keturgalvio raumens tempimas

Jūsų keturgalviai raumenys gali perkelti dalį įtampos nugarai jei nėra pakankamai ištempiami. Atsistokite prie sienos ant kairės kojos. Savo dešinę koją paimkite ranka ir pritraukite ją iš nugaros pusės prie savęs taip, kad kulnas liestų sėdmenį. Palaikykite tempimo padėtį apie 30 sekundžių. Tą patį veiksmą kartokite su kita koja.

Sėkmės!

Jei turėsite papildomų klausimų, visada drąsiai gaite kreiptis:

UAB Sveika nugara

Savanorių pr. 206 - 329, Kaunas

El.p. info@sveika-nugara.lt

http://www.sveika-nugara.lt

Tel: +37063086313


www.sveika-nugara.lt

Nauji straipsniai